Svenska saga

Skriver svenska saga nu. Det går inte särskilt bra eftersom att den skulle vara inlämnad idag och jag har lite smått panik.
Blev ingen träning idag heller på grund av att jag inte mår så bra som ni vet, jag har haft ont i huvudet sen jag vaknade igår och har det även nu, det har gjort ont hela tiden. När jag springer, hoppar o.s.v så dunkar det i hela huvudet och jag är förkyld så jag vet inte om jag kan träna imon heller. Hoppas! Men jag orkar vara med kompisar, plugga och sånt för det är inte så ansträngade. Var på BP ett jättekort tag idag och köpte present.

Lovar att det kommer mer roligare inlägg än bara våra dagar. Eller i alla fall från mig

/Frida



haha kommer du ihåg carro? <3

Kommentarer
Postat av: caroline

oherre, minnen <3

2011-09-29 @ 17:57:59
URL: http://waasenius.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0