Mobilblogg

Ja vad ska man säga... Igår kväll hade jag panik med att göra läxor, SO prov, NO läxförhör och svenska saga. På sagan skulle man ha skrivit en halv sida och jag kan ju säga att det hann jag int + jag kom inte på ngt bra!! SOn gick mycket bra och NOn var muntlig (y) Men idag är fotbollsträningen inställd IGEN! Så jag va med medea och bestämde lite saker men vi kom nästan ingen vart... Man kan lite säga att jag har en träningsfri dag idag med lite läxor men jag ska ut och jogga om en stund så ska jag och lalla springa tillsammans en liten bit också :) har skit mycket träningsvärk men det går förhoppningsvis över när jag springer. Asrörigt inlägg eftersom att det är i mobilen / Frida

Kommentarer
Postat av: evelina, stina, therese

vinn en ear cuff på våran blogg! Var med och tävla om ni vill :)



2011-09-21 @ 19:15:20
URL: http://vitree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0