skola + vänner

halloj!

min dag har varit super! skolan var bra, lärarna var super, klassen är rolig och it is perfect!
vi gjorde inget speciellt idag, fick massa information och så, men imorgon är det femkamp med alla sjuor och på onsdag ska vi cykla till hällsvik tror jag att de var och grilla med alla sjuor, hoppas på att de blir kul!
sen efter var jag med caroline, medea, lalla, elin, moa linnea, nadja & ebba gjorde inte så mycket, sen skulle ebba på golf & linnea på gymnastik så då gick jag carro och lalla till medea och baka kladdkaka, eller smetkaka!
men riktigt mysig & rolig dag!
nu ska jag alldeles äta sen vet jag inte riktigt.
puss


jag och världens bästa mamma på en outlet i tyskland på vägen till frankrike ♥


Kommentarer
Postat av: Macke

Där stannade vi också till!



Var gärna med och tävla i min tävling!

Tävla och vinn presentkort på H&M, Nelly eller JC

Du väljer själv vilket presentkort du vill ha.



http://www.fulatatueringar.com

Postat av: Amanda

fina ni är <3

2011-08-23 @ 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0