Seeega knäckemackor..

Elin & Moa på lunchen idag, dem tjatar eller iaf elin varje dag att knäckemackorna är sega.
+ Att maten va äcklig idag, det var ba massa fett i..

Sitter här nu med Moa, Carro, Emma & Lalla i min soffa och kollar Never say never som jag sett 40 ggr, så jag kollar datorn lite. :) men lyssnar!
Idag i skolan hade vi SO, jag suuuuuger! Fattar ingenting heller och nej jag är inte trög (hehe) det är bara det att det är jävligt svårt!!!!!!!!!!!!
Sen hade vi NO-lab och då kollade vi på myror i sånna grejor, eller aa massa andra smådjur med, mysigt!
Matte, b-språk och ja, dagen var helt okej, roligt för att vara skola. :)
Halv 7 drar jag iväg på träning, IGEN! Så jag bloggar nog när jag kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0