go dag <3

Skolan är så jobbig... ^^ Haha, vi fick våra skåp och körde femkamp idag och körde lite lekar i klassrummet.

Efter skolan stack jag och jättemånga till San Cero och käka pizza. Sicken kalabalik det blev där innte på pizzerian, alla skrattade & pratade heela tiden. Undra om dem blev arga där...
Efter det drog jag, Linnea och Ludde hem för Ludde skulle gå ut med sin hund så passade jag medpå att göra det, sen kom vi på att vi skulle till maxi när pizzerian ändå var vid maxi, hehe. Sedan fick jag stressa hem för några skulle komma och hämta upp mig för vi skulle till träning.
Nu ligger jag här i sängen och ska snart gå ner och kolla fångarna på fortet tror jag de va, sen ska jag kolla på She's the man



Kommentarer
Postat av: caroline

saknar dig !

2011-08-24 @ 19:58:15
URL: http://waasenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0